• Det største udvalg af sportsudstyr!
  • Mere end 100.000 forskellige produkter!
  • Pålidelig og økonomisk!

Hvordan man kan placere en ordre?

Hvis du har fundet et produkt, skal du placere produktet i indkøbskurven. Øverst til højre, kan du altid se, hvor mange poster er i din indkøbskurv, og hvad den totale sum af denne er. Hvis du er i indkøbskurven kan du klikke linket "bestilling" for at fuldføre din ordre.

BISTAND TIL BESTIL

For hjælp til at placere din ordre, kan du altid kontakte vores helpdesk. På kontakt siden finder du vores kontaktoplysninger og åbningstider.

MAIL UPDATE

Når du afgiver en ordre hos os, vil du modtage en e-mail med ordredetaljerne, en digital faktura og betalingsoplysninger. Vi vil holde dig løbende orienteret via mail status for din ordre. Øjeblikke, hvor vi sender en e-mail, vil være, når din betaling er modtaget og når din bestilling er blevet sendt. Hvis en artikel er midlertidigt ikke er tilgængelig, vil vi holde dig informeret om dette.

Annullere eller ændre ORDER

I der er en ændring eller annullering i din ordre, kan du sende os en mail (se vores kontakt side). Angiv meget tydeligt i emnefeltet af din e-mail dit ordrenummer. Dette fremskynder behandlingen af ​​din mail.

TRACE din ordre online

Når din bestilling er afsendt fra vores eget lager vil vi sende dig en tracking nummer, så du altid kan spore ordren. På følgende websted track & trace du kan spore og spore status for din ordre.

ERHVERVSKUNDER

For erhvervskunder (køber organisationer, virksomheder, foreninger mv) er den Efter Pay Delivery mulighed. Ordrer kan placeres via mail eller via en kontakt af Athleteshop.